Friday, October 29, 2010

Takde Motif




Ape motif aku amik gambar jam kat atas tu ek? Rasanya sebab menarik pada aku kot. Menarik ke? Ape yang menariknya? Unik? atau pelik??

Kat bawah ni gambar dia macam nak sama tapi tak serupa. Lagi
yang menarik perhatian aku. Ade nilai keunikan di situ.


OK, soalan cepu emas. Apekah perbezaan antara 2 gambar di bawah? haha



Maafla aku membazir masa korang dengan entri yg ntah pape ni. Setiap manusia tak terlepas dari kelemahan, termasuklah aku.

Peace!!!

P/s: jiwa sdikit kacao

4 comments:

Dark Half said...

haha..serius aku konfius dgn entry kau kali ni.takpe, aku nak layan jugak

gamba 1: motifnya kau nak tunjuk jam tgn baru...haha..btol x?

kentut la kau gamba serupa tapi x sama.ada 1000 satu macam perbezaan

aku paham...biasa la bila jiwa sidikit kacau.kalau btol2 jiwa kacau, x tau la apa pulak entry yg keluar XD

cek chun said...

lawa jam. baper percent off tu :P

Al said...

@ Dark Half
Haha ade jgk org lyn n3 ni
thks bro
gmbr 1 xde kaitan ngn jm br pon, cume ms tu ak br dpt xplore jm blh wt bntuk camtu so snap gmbr, mmg xde motif
gmbr 2 tu ak ckp "mcm nk sama",n "x serupa", so bkn sama ataupun serupa
seb bek ko x ckp satu2 pbezaan dia
haha

@ chun
xde kaitan ngn brp percent off pon
prkataan asal dia "Tear-off pad"
muka depan buku nota je tu
hehe

cek chun said...

hahaha..cek tertipu

Related Posts with Thumbnails