Sunday, October 10, 2010

Bw Award!!!



Tak sangka plak takde angin takde ribut tetiba dapat award. Thanks ya Cik Anis tagkan aku. Sungguh terharuu...

Dah lame jugak aku prasan pasal award ni, tapi tak ambil kisah la. Biar la orang lain je dapat. Tup tup aku pun dapat gak. So dah orang bagi, aku trima je lah kan.

Ok, masa ntok jawab soklan plak. Ni yang aku lemah ni, dapat award memang aku suke, tapi jawab soklan yang....ahh jawab je lah seadenya. Kalo tak lengkap jangan marah ye cik anis.

Ape yang bermain di fikiran anda?
Dapat ke tak kerje yang aku gi apply smalam..

Apakah nama samaran anda?
Yang jauh, Al
Yang dekat, Ali

Senaraikan 3 orang yang anda sayang
Macam sket sangat plak 3 orang, sayang sumelah senang cite..

Panggilan untuk si dia
Emm...erk..humm...

Hadiah yang paling diimpikan dari si dia
Haihh..ni macam soklan untuk pompuan je kot...

Blog mana yang paling anda suka jenguk?
Blog budak-budak nakal lagi sengal, bole release tension.

Tag pada 15 rakan blogger anda
Mak aih, banyak benor nak tag
Tu je lah kot yang aku mampu tag...

7 comments:

Gayahspears said...

thnk Al~
susah payah aku BW dapat jugak award nih..huhu.. aku amek ya..hik3

Al said...

Aku tau award ni mmg ptut bg kat ko pun haha

Cik Anis said...

thniah2....

Bungakopi said...

Thanks Al,
Hehe.

Al said...

@ Cik Anis

Hak hak..
trime kasih daun keladi


@ Bungakopi

same-same..:)

GaDis CoMeL said...

haha. malunya nak amek award ni. bg lah award blogger ter comel ker.

kah3x

Al said...

Ek eh, lbh2 plk die
haha

Related Posts with Thumbnails