Monday, October 25, 2010

Siri Expedisi: Air Terjun Lepoh


Masa: 14 Jun 2009
Tempat: Ulu Langat, Selangor.



Air Terjun Lepoh ni terletak dekat dengan kawasan Sungai Congkak. Tempat ni juga sesuai untuk para peminat hiking sebabnya untuk sampai ke kawasan air terjun perlu berjalan melalui dusun dan seterusnya mendaki bukit yang mengambil masa kira-kira 1 jam. Bermandi peluh jugak la sebelom boleh sampai.

Tapi yang bestnya kat air terjun nanti anda boleh mencuba aktiviti
menggelongsor dari atas ke bawah kepada sesiapa yang berani.
Kira berbaloi la lepas penat mendaki.





5 comments:

Yani said...

uish, bestnye mandi, siap wat pasukan senamrobik air.. ;D

Sharif John said...

Menarik!!!

Al said...

@ yani

hak ah, baru pasan
mcm senamrobik berirama plak
haha

@ john

Klo dpt wat yg menggelongsor tu
huihhh mmg puas hati..

Vanilla Espresso said...

wahhh bestnya boleh main terjun tiruk getu...hihihi, tak bahaya ke..??tapi kalu air terjun lata hammer tak leh nak main-main terjun cam gini coz kawasan air yg turun tu ada lubang besar yang air dia turun deras and tarik sesiapa yg mandi kat area situ..dah ramai yang mati kat situ..

Al said...

mmg best...hehe

xde la bahaya pon, tempat air turun tu tak dalam
tp klo masa air surut, sakit jgk kaki atau bontot masa jatuh sbb kat bawah tu ade batu..

Related Posts with Thumbnails