Friday, April 15, 2011

Siri Rekreasi: Flying Fox



Tarikh: 7 April 2011
Lokasi: Bulatan Wall Climbing, UiTM Shah Alam

Flying fox ni adalah aktiviti luar terakhir sebelom berakhirnya semester ni. Dan aktiviti ini adalah secara suka-suka untuk kami bergembira sebelom menjelangya peperiksaan dalaman dalam mase terdekat. Walaupon masa hanyalah sekejap je di satu petang, tapi aktiviti ni berjaya merapatkan hubungan kami dengan pelbagai gurau senda dan lawak jenaka sepanjang aktiviti.








5 comments:

Janggel said...

Teringin jugak nak flyingfox ni tapi tak berkesempatan...kalo oversize boleh naik tak? hahahaha

beautiful_rose said...

best nieh...
tapi tak pernah try lagi sebab kat sini tak ada tempat.mungkin satu hari nanti harapnya dapatlah =)

- GC - said...

aku rasa, aku baru 2x wat flying fox.. merasa la jugak.. hehe

~* chirpy_chummy *~ said...

try p Skytrex kt dlm bukit cerakah. best gilerrr..flying fox + jln atas tali + jd spiderman..macam2 laa..tp berbayar..:p

Al said...

Janggel,
haha
nk tgk yg btol2 oversize men bende ni?
tunggu entri lps ni..hehe

beautiful_rose,
huhu sian nye..
sbnarnye byk je grup outdoor yg wat bnde ni, cme mgkn x bkesempatan lg kn
xpe akn ade mse nnt ntok try

GC,
da try ke?ok x rse bl nek tu?
len kli amek la gmbr ms duk ats tu..hehe

Chummy,
Owh yg tu ek
tp kureng sket lah yg kne byr ni..huhu

Related Posts with Thumbnails