Thursday, April 21, 2011

Siri Expedisi: Gunung Tebu #3



Masa: 15 Feb 2010
Lokasi: Besut, Terengganu

Hmmm...kalo kire trip ni dah agak lame dah. Aku pon dah lupe dier punya details. Yang pasti kitorang pegi sesaje setelah sume balik kampong untuk cuti sem. Setelah sekian lame tinggalkan aktiviti gunung dan tetibe naik Tebu, macam yang aku jangka abis satu badan lenguh2. Kaki tak payah cakap lah. Ade satu ketika masa di tengah2 pendakian tu, menyesal pon ade ade ikut dorang. Tapi bila da sampai puncak, sume perasaan tu hilang begitu saje. Hanya nikmat yang dirasai.





video
aduhaiiii (gelak sensorang)..betape indah memori tika itu...

7 comments:

april said...

orang terengganu ?

cantik gambar tu.

ku_Merpati said...

wah mencabar!!

ghost writer said...

ingatkan cuma ada ladang tebu jer kat kuala nerang,rupanya gunung tebu pon ada gak kat terengganu..

~* chirpy_chummy *~ said...

brp tinggi gunung tebu?

Al said...

april,
erk..org klate
pegi tebu pon sbb kt smpadan klate-ganu,dekat

ku_Merpati,
blh tahan la
da lme sgt rehat sblm tu,tu yg jd mncabar tu..huhu

ghost,
haha
tp kat sini xde pokok tebu plk
ntah nape jd nme bgitu..

chummy,
3401 kaki atau dlm 1030m
lg rendah dr stong tp rsenya lg mencabar sbb dkt puncak dia lg mencongak

My Little Diary said...

everest dah panjat blum..?

Al said...

erk..
yg tu mmpu tgk je la dr jauh

Related Posts with Thumbnails