Friday, July 29, 2011

Sebelum Munculnya Ramadhan



Minggu depan dah pose tau tak?hihi. So sementara Ramadhan belum menjelma ni, kita lepaskan gian bermain air dan berenang puas-puas. Lepasni da tak boleh dah nak berendam siang-siang hari. Tak dapat main air kat sungai, dapat kat swimming pool pun jadilah.

Okeh selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak kepada semua!

13 comments:

Intanberlian said...

salam ramadhan =D

chirpy_chummy said...

eceh...men air sokmo budak tu skang. al-maklum..da hebak swimming.

salam Ramadhan. maaf zahir batin :)

gadisBunga said...

ha, pi mandi pueh2!

POSH76 said...

blogwalking

Al said...

Intanberlian,
Selamat berpuasa :)

Mar,
br nk btatih..hehe

amboi siap maaf zahir batin lg ek..slamat mnyambut ramadhan jgk..

gadisBunga,
memang..pueh dpt mandi,pasni da kena stop sbulan..huhu

posh76,
thanks ya..

Mie said...

Al, mandi je lah, apa salahnya asal jgn sambil menyelam minum air.. hehe

Al said...

itulah mslhnya, bl mandi nk jgk berenang, bl berenang nk plk menyelam..last2 kenyang dgn minum air je..haha

YOUsoF said...

Selamat menyambut Ramadhan yang lebih barakah bro..




Serius rindu habis nak berenang-renangan dengan senang hati...

Al said...

Sama juga..hrpnya ramadhan kali ini lbh barakah

masMZ said...

Selamat Berpuasa :)

Al said...

haha sama juga di sana:)

beautiful_rose said...

wahh...sempat lg tuh =)

Al said...

klo da tringin sgt,mmg smpt..hehe

Related Posts with Thumbnails