Monday, March 21, 2011

Siri Expedisi: Air Terjun Chiling #2


Masa: 13 Mac 2011
Lokasi: Kuala Kubu Bharu, Selangor

 

Kali ni aku ke Sungai Chiling ngan geng K-recT plak. Dan tempat air terjun yang aku gi ni bukan lagi kat tingkat bawah yang dulu tu, yang ni aku naik ke tingkat atas plak. Lagi best bukan saje sebab tak ramai orang, tapi jugak sebab tempatnya yang redup dan airnya yang berombak kuat macam kat pantai dah. Memang puas hati wa kata lu.

11 comments:

- GC - said...

bestnya mandiiiiii....

♥ AyaHikari ♥ said...

oh air terjun~besnyoo~

gadisBunga said...

dah sampai atas dah? hebat!

ghost writer said...

wah..cantik sangat tempat nih.Dah lama sangat tak pegi tempat2 macam nih.kali terakhir masa pegi Lata Mengkuang Sik Kedah join Eko-PiknikRemaja(majalah Remaja).memang syok tul leh slide-slide..

paling best pegi dengan kawan yang satu minta..lagi happening.

Sheila Wahid said...

Sheila pun pergi Sungai Chiling 12-13 hari tu.. tapi trek naik pada 12hb nya, bermalam di sana 1 malam, 13hb baru balik kl... best ever sungai & waterfall...

Al said...

GC,
apelagi,jom r..heheh

AyaHikari,
tgk je pon da best?
klo da pegi sndiri xtau la nk kate ape lg kn

gadisBunga,
yup,tertunai sudah impian nk mndi kat atas
ckup puas hati

ghost,
eh aritu kate pegi betapa kt lost world
situ xde air terjun ek?

yup,klo ade geng skepale mmg best

Sheila Wahid,
ohh ye ke
kot2 kite penah tserempak kt trek tu kot,mne tau kn..haha
nk wat cmane, x cam muke kn

Mie said...

Tak pernah tahu wujudnya tempat ini.. kalau ada panduan cara ke sana bagus jugak tu...

Al said...

ohh, cara nk ke sana da ade dlm entri chiling sblm ni

http://xpdc-ali.blogspot.com/2011/01/siri-expedisi-air-terjun-chiling.html

Sharinginfoz said...

seronoknya main air terjun ni

beautiful_rose said...

cantik dan jernih airnya...mesti sejuk dan heaven giler kan.lama dah tak terjun dalam sungai....banyak sungai y dah tercemar sekarang.

Al said...

Sharinginfoz,
uihh...mmg sronok..hehe

beautiful_rose,
sdh sbb rmai mnusia x pikir akn alam bl wt ssuatu
pstu bl da tlmbt, mnyesal x sdh pon xde gnanya lg

Related Posts with Thumbnails