Thursday, September 30, 2010

Peraduan Dari OhPemandu.com


Dah kering idea nak update blog, contest je lah aku masuk, senang benda pun free.

Untuk second contest aku ni dari website OhPemandu.com milik brader Zool. Sebenarnya da lama dia start contest ni, dan yang paling menarik, hari ni last. Haha adakah aku peserta last? Harap ada tuah.

Tengok header dia pun da tau camane

Ape yang nak kena buat??

1)Tulis sebab kenapa suka nyibuk kat website OhPemandu.com
2)Buat mak. 3 cadangan tagline untuk website OhPemandu.com

Nampak macam senang tapi kena pikir jugak la sket-sket. Hadiah pun lumayan jugak. 

So alasan aku bagi soklan pertama tu sebabya adalah aku ni memang menjadi tabiat sejak kecik sangat suka tengok bende-bende pelik kat dunia ni. Dan di OhPemandu.com sudah tersedia semua ragam pelik bin ajaib para pemandu, termasuklah ragam kenderaan mereka, macam-macam ada. Yang paling penting, bila masuk je sane, kena pastikan perut aku mampu dikawal sebab  benda yang kat dalam tu mampu buat korang pecah perut, nak nangis pun ade. Tak caye?? try korang pegi sane aku nak tengok..hehe


Untok soklan kedua plak, ni cadangan aku
      
a) Satu-satunya blog pujaan pemandu-pemandu di Malaysia
b) Apabila pemandu mula kreatif, kenderaan menjadi mangsa
c) Pelbagai ragam pemandu yang mampu buat anda tidak kering gusi

Akhir sekali pada sape-sape yang nak join, sile ke http://ohpemandu.com/2010/07/peraduan-mencari-tagline-untuk-ohpemandu/ . Masih sempat lagi ni..


3 comments:

zool said...

Tq.. tq. semoga berjaya

Siti Noor Aminah said...

alaa...jammed plak otak aku arini.. kalo tak, teringin jugak aku nak join kontes. huhu

Al said...

@ Zool

alaahh igtkn nk kate dah berjaya..haha

@ Gadis Comel

xpe, tgh malam nnt pun smpat lagi tu
mst idea byk mlm ni

Related Posts with Thumbnails