Thursday, May 19, 2011

Siri Expedisi: Sungai Batang Kali



Masa: 7 Februari 2010
Lokasi: Batang Kali, Selangor.

Yang Sungai Batang Kali ni gi ngan geng serumah sewa dan sekuliah. Tapi kisah dah lame so layan gambar je lah ye.









notakaki untuk ke lokasi:
Di pekan Ulu Yam Baru, masuk simpang menghala ke Genting Highland. Kemudian ikut signboard ke Genting Highland lagi skali yang perlu masuk ke simpang kanan. Kawasan rekreasi ini berada di sebelah jalan utama berhampiran Sungai Kedondong.

p/s:sori gmbr x brp menarik..

4 comments:

- GC - said...

alamak, ada gambar lelaki tak berbaju. laki akak marah ni dik. hahaha

Republic Aku said...

wui...best blog ni...banyak info xpdc...

My Little Diary said...

ko memang sempoi lah ali... xpdc ko semuanya menarik,
kadang2 den tak tau nak komen aper... suke tgk gambo2 jer....

Al said...

GC,
cis..itupon nk mrh ke..hahha

Republic,
kongsi stakat termampu..hehe

Little Diary,
haha..ok la klo ko suke,tq
dtg tgk gmbr pon dh ok
wlaupon gmbr hset je, x lawa

Related Posts with Thumbnails