Friday, May 20, 2011

Cerita Hari Jumaat: Barang Baru



Nah, pagi tadi aku ke Taman Melawati, KL untuk amik barang hiking yang baru beli..hehe, macam dalam gambar tu. Setelah pikir semasak-masak seranum-ranum, akhirnya aku beli jugak benda alah ni. Walaupon banyak jugak ku perhabis fulus, kata orang pelaburan masa depan kan. So..xpdc mane aku nak rasmi ko ek..hmmm, Benum mungkin bulan 6 ni...

6 comments:

gadisBunga said...

org cakap, kalau dah suka takleh ditahan-tahan dah...eh?

gadisBunga said...
This comment has been removed by the author.
Ati Masrif said...

salam kenal,

kak ati pun ada beli beg tu tp
tak pernah panjat mana2 gunung pun
hehe...

Mie said...

Takpe.. alah membeli menang memakai..

Republic Aku said...

Yang penting kan kepuasan ...belasah jer...

Al said...

gadisBunga,
eyh? ye kot
blh tahan tp x lame..hehe

Ati Masrif,
salam kenal kembali

owh ye ke, blh la nak naik gng skali nnt kan..hehe

Mie,
yup..hrp2 gitulah

Republic,
yg pasti ak puas skrg..kan..haha

Related Posts with Thumbnails