Thursday, May 26, 2011

The Famous BROGA



Masa: 22 Mei 2011
Lokasi: Semenyih, Selangor

Tak perlu kata apa lagi pasal Bukit Broga ni, semua sudah maklum akan betapa menariknya pemandangan di atas bukit ini. Ditambah dengan pendakian yang santai dan jika bernasib baik, dapat merasai suasana matahari terbitnya..fuuuuh. Dan atas sebab itu juga betapa ramainya yang tertarik untuk datang ke sini termasuklah kami. Melihat suasana kehijauan terbentang luas dengan lalang tingginya yang meliuk lintuk dibuai angin adalah berbaloi buat pendakian anda ke sini.



















6 comments:

Janggel said...

Alhamdulillah dah 2 kali aku pi panjat bukit ni...1st time semput..seken time steady hehehe

My Little Diary said...

huwaaaa sukenya tgk gambo2 ko tu...teringin nak pegi sana...
nak tgk matahari terbit...!!!

Mie said...

Kalau dibandingkan dgn banyak gunung dan bukit yg pernah Al daki, Bukit Broga ni tentu tak mencabar langsung kan...

- GC - said...

weh, makan megi kat atas tu.. nyam3x.. sedapnya...

Ati Masrif said...

baleh tak naik atas tu
dgn motor ke...

cam best jek :)

Al said...

Janggel,
haha da tgk gmbr ko yg amik kat sane tu
sume lawa2,kamera pon terbaek katekan...

Little Diary,
gmbr tu xdelah lawa mne pon
cmane pon kne gi sndiri jgk br tau suasane kt sane, x mnyesal nye...

Mie,
ade lg yg lg sng dari bukit ni
bukit kt blkg rmh sy..hehe

GC,
nak ke...
alah cian meh ak suap...ummm

Ati,
naik pkai motor ek..haha
ntah xde plk org naik ngn motor

scrambler blh kot..blh try ni ..hehe

Related Posts with Thumbnails