Tuesday, August 23, 2011

Kenangan Ramadhan


Tau-tau Ramadhan dah sampai ke penghujung dah kan, minggu depan dah raya. Kejap sangat je sebenarnya sebulan berpuasa tu. Yang pasti banyak jugak kenangan sepanjang bulan Ramadhan, terutama sekali dengan pengalaman berbuka dan bersahur beramai-ramai. Bulan Ramadhan je yang ade camni tau..

Lokasi: Sekitar Shah Alam

@ Pusat Komersial Seksyen 7

@ SACC Mall
@ Extreme Park Sek. 13

@ Masjid Padang Jawa

@ Pusat Islam UiTM
@ Surau Platinum Al Mawaddah

@ Surau Al Islah

@ Masjid Shah Alam

Dan tak dilupa, zakat!



Semoga ketemu Lailatul Qadar untuk semua...

9 comments:

AI said...

- wahhh...banyak tempat Ali pegi berbuka ye...

gadisBunga said...

byk area shah alam nih!

D_08 said...

mike memang stay kat Shah Alam ke cho???..... banyak tempat kat Shah ALam mike berbuke ni...

Mie said...

Tahun bila la agaknya dpt berbuka di rumah dgn... :D

masMZ said...
This comment has been removed by the author.
masMZ said...

Wah wahhh bertukar-tukar tempat berbuka nya.....

Selamat Hari Raya Al :)

Al said...

Ai,
sje nk rse sume tempat..hehe

gB,
haha mmgla byk, satu mmg x smpt nk jelajah sume..hah

D_08,
aah skrg stay kt s alam je..

Mie,
hummmh..ade rezki dptlh bile2 tu..hehe

Mas,
da siap ucap hari raye ek, post raye lom kuar lg la..haha

Mutiara Bernilai said...

hm,,area shah alam..
dok s.alam ke? kije sane eh?

:)

Al said...

hm,,yup duk shah alam..n msh lg sdg menimba ilmu:)

Related Posts with Thumbnails