Sunday, August 22, 2010

Movie Oh Movie



Dalam aku duk termenung kat kedai aku yang takde customer nak masuk nih, tetiba aku teringat.... macam banyak je muvie yang aku da terlepas. Tambahan plak sekarang muvie yang baru kluar macam best2 je. Stat ngan Eclipse ari tuh, Soccerrer's Apprentice, Inception, The Expendables, The Last Airbender, dan last skali The Descent Part 2 kot, Hahh, The Descent?? cite ape tuh?


Klo dulu masa kat Shah Alam, klo ade je muvie yang best, tros ajak member. Takpon pegi tengok sorang2 pastu balik umah tros cerita kat member, saje bagi member naik hangin. Tapi tu bukan aku, orang lain.haha
Pendek cite kalo ada cite best conferm tengok lah..

Actually yang Twillight: Eclipse ngan Soccerrer's Apprentice aku da tengok sebenarnya seblom balik ritu. Eclipse tu bagi aku tak best pon, klo pompuan maybe dia cakap best sebab banyak main ngan perasaan, tapi aksinya hampeh, last2 baru ada sket. Soccerrer's Apprentice tu biase je

The Descent tu best ke?  teringat aku mase kat matrix Pahang dulu ade tayang cite ni yang part first. Memang best bagi aku, sangat mendebarkan. Stat scene masuk gua and jumpa makhluk2 pelik tu sampaila abih cite, asyik dengar bebudak ni menjerit je, mainly opkos girls la. Macam kena rasuk pun ade. Penuh ngan surprise yang melampau, memang tak sesuai untuk orang yang ade sakit jantung.

Huhh...dah stat menyesal duk kampong. Kalo la aku masih disana..huuuu.Tapi masih mengharap akan ade member2 aku kat sane yang donlod dan simpan dalam hard disc. Nanti boleh aku tengok bila gi sane. Harapan je la.

Movie oh movie. Tak sah klo tak tengok. Nasib baik dalam laptop aku masih ade lagi yang belom tengok, hasil dari kumpul banyak2 mase nak balik ritu. Layan je la yang ade ni..

9 comments:

Cik Anis said...

download la sendri...kn byk cite br kuar...hehe...aritu sy tgk gk sorcerers apprentice..sbb minat nicholas cage..lakonan die slalunye best..plg best cite gone in 60 seconds..klo eclipse boring la sbb aksi die sket je,,ckp je byk..

Al said...

saya pakai brodban je, tak cukup volume tok donlod sendiri..huhu

Yup..nicholas cage is my favourite actor also,
Face Off, gone in 60s, etc..

Eclipse memang tak best, tunggu Breaking Dawn plak

Cik Anis said...

samela kite,,pki beruk je,,sikit2 dc,,tensen je,,lagi satu the rock,,pendek kate,mmg best cite2 die blakon..hehe

teruskn blogging,,hehe

Al said...

tp Twillinght jgk yg indah khabar dari rupa
lebih2 lg Eclipse

Cik Anis said...

tu la pasal...tp still minat jugak..nk follow smpi abis sume sequel die..

Al said...

Adoihhh,baru duk kutuk Twillight tetibe cik nuffnang ltk iklan muvie vampire kt atas tu

Mati2 igt sequel Twillight da kuar

Nyway, Vampires Suck tu ade org nk tgk ke??huhu

Al said...

Aik, pasal ilang balik

xpaham aku

Cik Anis said...

sequel die mne kuar lg,,lmbt lagi kot..

penah download la wampire suck tu,,tgk sikit je,,,sbb kene betul ngn tajuk die,,haha,,lawak bodoh,,sebijik mcm scary muvie je..

Anonymous said...

yes!

Related Posts with Thumbnails