Monday, February 13, 2012

Dunia Baru Aku



Dah dua minggu aku dekat sini jalani kehidupan serba baru. Dah dua minggu jugaklah aku berkira-kira sebagai seorang yang sibuk tahap gaban sampai tak pernah terlintas langsung nak update blog ni. Padahal bukan ada kerja sangat pun, saja wat-wat rajin depan bos, biasalah awal-awal ni kena ambil hati bos kaw-kaw dulu kan..haha.

Tapi aku jugak sedih, gara-gara benda ni aku tak boleh nak beraktiviti sangat dah. Dah hari sabtu pun kena kerja, camana tuh?pasrah je lah. Kalu nak wat aktiviti pun sekadar daypack hari ahad je la nampak gayanya. Tu pun bila entah nak mulanya. Aku rasa dah hampir tiga bulan aku langsung tak ada aktiviti luar yang selalu aku buat saban minggu sebelum ni. Sebab tu jugak  lah blog ni terbiar camni sekali. Aku ingat ni pun satu-satunya update untuk bulan ni :(

Takpelah, ikut saja takdir yang membawa aku. Tengok dulu macamana kerja ni boleh buat aku selesa ke tidak untuk jangka waktu panjang nanti. Apepun perlu selari dengan pelan hidup yang berlambak menunggu dalam masa terdekat ni..hehe.

Harap semunya berjalan dengan sempurna.


.

6 comments:

Azham Vosovic said...

ala tak pe tak pe....ambil masa dulu huhuhu

~* chirpy_chummy *~ said...

selamat menjalani hidup sbg pekerja. bila ntah nk open table ni..huu~

Al said...

Azham,
cmtulah sdg berkira-kira ni,tgk dlu cmane

Mar,
hahah..blom ape2 dah siap ade yg btny

My Little Diary said...

takper..takper... mula2 jer tu
nanti dah lama2, sure bole ber xtvt semula.
:)

gadisBunga said...

takpe. u'll get used to it nanti. :D

Cik Adieb said...

nnt da gak tu masa terluang :)

Related Posts with Thumbnails